REFERENTIES

Lees de reviews en begrijp waarom advocaten en mediators kiezen voor Marketing Pepper als hun vertrouwde marketingpartner.

Martin Hofman 2

“Ik was er al langer van overtuigd dat marketing belangrijk is voor een advocatenkantoor maar vond het moeilijk om te bepalen op welke manier dit vorm te geven. Dorien heeft mij inzicht gegeven in welke marketinguitingen zin hebben en heeft laten zien dat de traditionele marketingactiviteiten van advocatenkantoren eigenlijk geen toegevoegde waarde hebben. In enkele sessies zijn we tot een helder profiel gekomen van mijzelf als advocaat, waarna het ook veel gemakkelijker werd om mijn doelgroep te bepalen. Daarna konden we heel goed inzoomen op de vraag: hoe bereik je die doelgroep nu echt? Het is heel prettig en makkelijk schakelen met Dorien!”

Martin Hofman
Advocaat Parmentier Advocaten

nanda foto aangepast

“Door drukte was marketing te vaak een sluitpost. Gelukkig vonden we Dorien, die ons hierbij uitstekend ondersteunt. Meedenken en doorpakken. Ik ben blij dat marketing nu wel de aandacht krijgt die dat ook in ons vak verdient, een must om ons te onderscheiden.”

Nanda de Jongh-Ruyters
Advocaat & partner BRight Advocaten

Sebastiaan Masselink | referentie Marketing Pepper

“Dorien geeft goeie tips, denkt mee en kent heel goed de pijnpunten op marketinggebied voor wat betreft de Advocatuur. Zij stelt goede vragen waardoor wij zelf flink aan het denken werden gezet. Dorien is bovendien een doorpakker.”

Sebastiaan Masselink
Advocaat & mede-eigenaar Brusse & Masselink

reviews1

“Dorien helpt je met een concreet plan van aanpak en praktische social media tips & tricks waarmee je direct aan de slag kunt. Daarnaast is het nuttig en plezierig met Dorien te werken.”

Irene Tax
Advocaat & partner Windt Le Grand Leeuwenburgh

Peter van Wijmen | referentie Marketing Pepper

“Dorien is als geen ander in staat om stapsgewijs, maar gedecideerd op jacht te gaan naar jouw focus. Door je te dwingen na te denken over wie je bent en wat je doet, waardoor je binnen no-time je klantenkring ‘ontdekt’ en in een stroomversnelling komt om je marketing op orde te krijgen. Dat alles gaat met een ongekende professionaliteit, transparantie en eerlijkheid. En uiteraard met een glimlach. Advocaten en juristen die nog twijfelen; begin eraan.”

Peter van Wijmen
Jurist & eigenaar Van Wijmen Legal

Micheline Don | referentie Marketing Pepper

“Ik vroeg me af of social media voor mij echt toegevoegde waarde zou hebben. Veel mensen zeggen expert op dit gebied te zijn, maar dat was tot nu toe tegengevallen. Door Dorien weet ik hoe ik social media kan inzetten op een manier die bij mij past en persoonlijk is. Zij nam mij ‘aan de hand’ en stelde goede vragen. Daarnaast heeft zij mij echt gemotiveerd en enthousiast gemaakt. Ik zie het nu als een mooie uitdaging en niet meer als een noodzakelijk kwaad! De persoonlijke aanpak van Dorien en haar manier van werken spreken mij erg aan.”

Micheline Don
Advocaat & partner Parker Advocaten

1516791273045

"Ik was bang dat marketing me veel tijd zou kosten en dat ik er geen inspiratie voor zou hebben. Dorien heeft me geholpen met een onderscheidende positionering en heeft uitgelegd hoe mijn content waardevol is voor mijn klanten met volop inspiratie en tips om mijn content persoonlijker en herkenbaarder te maken. De marketing van mijn bedrijf kost mij nu ongeveer 1 avond per maand.

Dorien is laagdrempelig, denkt met je mee, weet hoe de juridische wereld werkt (en vooral hoe juristen zichzelf soms in de weg kunnen zitten als het om marketing gaat). Ze helpt je op weg en maakt het concreet, zodat je direct aan de slag kunt."

Marieke Wijnbeld
Juridisch specialist MAÄT Juridische diensten

Lianne Langedijk

"Vooraf had ik twijfels om een bureau in te schaken vanwege de kosten maar ik zou het zo weer doen. Dorien heeft mij geholpen met een onderscheidende positionering van mijn kantoor waardoor het opvalt. Daarnaast weet ik nu hoe ik waardevolle content kan maken voor mijn klanten waarin ze echt interesse hebben.

De 1-op-1 samenwerking vond ik erg prettig omdat je je bedrijf vanaf de fundering opnieuw bekijkt en vanuit daar alles gaat neerzetten. Dat biedt rust en overzicht en daardoor kun je beter focussen. Ik ben erg blij met het resultaat en heb er veel vertrouwen in dat het traject dat ik bij Dorien heb gevolgd leidt tot meer zichtbaarheid en klanten voor mijn kantoor."

Lianne Langedijk
Jurist Arbeids- en Flexrecht & eigenaar Licerta

reviews1

“Veel marketing en sales adviseurs spreken in vergezichten en zijn halve visionairs, maar het laat zich dan niet altijd goed vertalen in concrete uitvoerbare actie. De marketing sessie met Dorien was zeer inhoudelijk, onderbouwd, overtuigend, en praktisch toepasbaar. Door haar geloofwaardigheid en pragmatisme kunnen kantoorgenoten serieuzer met hun persoonlijke marketing aan de slag.”

Frank Peters
Litigator & partner Bureau Brandeis

0O7A3484-2-1 aangepast 2

"Ik wist vooraf niet zo goed wat ik er allemaal uit het traject dat ik gevolgd heb bij Dorien zou halen, maar deze twijfels bleken duidelijk nergens voor nodig. Ik heb geleerd hoe ik mij moet profileren op social media om zo aan klanten te geraken en vooral heb ik geleerd hoe ik mijn bedrijf als merk moet branden. De samenwerking was zeer fijn. Ik vond het ook vooral heel fijn dat ik werd geholpen bij de onderdelen waar ik wat mee worstelde en dat Dorien actief met mij mee meedacht."

Simon Verhoeven
Advocaat en Litigator Equator

1534344661675

“Ik had twijfels of een marketingbureau wel begrijpt hoe de advocatuur werkt en hoeverre zij van toegevoegde waarde kunnen zijn. En het was een hoofdbreker hoe je jezelf onderscheidend kunt positioneren binnen de rest van de advocatuur. Dorien heeft me laten zien hoe ik die onderscheidende positionering realiseer en ook hoe ik social media moet inzetten. Ik vind het nu zelfs leuk om met marketing bezig te zijn en zie het als onderdeel van het werken aan mijn bedrijf i.p.v. alleen bezig te zijn met de inhoud van mijn bedrijf.”

Sabrina Verhagen
Advocaat Familierecht

1594378633977

“Ik had praktische handvaten nodig bij de marketing van mijn bedrijf. Dorien heeft eerst mijn positie in de markt in kaart gebracht en vervolgens hebben we een onderscheidende positionering voor mijn bedrijf ontwikkeld die precies bij mij past. Deze positionering hebben we doorvertaald naar mijn website en LinkedIn profiel. Je hebt dus werkelijk tastbaar resultaat. Daarnaast weet ik nu hoe ik content moet schrijven zodat het mijn klanten raakt. Ik houd van Dorien’s hands-on aanpak!”

Sandra den Haan - Paans
Advocaat Arbeidsrecht

Wil je weten hoe je jouw merk kunt onderscheiden en een echt concurrentievoordeel kunt opbouwen?
Boek een gratis kennismakingsgesprek, waarin ik graag de mogelijkheden met je bespreek!